Омбудсман на Република България - Как мога да се обърна към омбудсмана?

Омбудсманът Мая Манолова с гореща телефонна линия за потърпевшите от фалита на ЗК „Олимпик“

Омбудсманът Мая Манолова изпрати препоръка до Комисията за финансов надзор /КНФ/ и Главна дирекция „Национална полиция“ /ГДНП/ към МВР да предприемат незабавни действия по казуса на близо 250 000 български граждани, чиито автомобили остават без задължителната застраховка „Гражданска отговорност“, заради фалита на кипърската застрахователна компания „Олимпик“.

виж повече >

Как мога да се обърна към омбудсмана?

Жалбите и сигналите до омбудсмана са в напълно свободна форма, стига разбираемо да са изложени оплакванията и да са посочени правата, които са нарушени.

Гражданите могат да се обръщат към омбудсмана по следните начини:


- Лично, в неговата приемна в гр. София, ул. “Георг Вашингтон” № 22;


- По пощата на адрес София 1000, ул. “Дж.Вашингтон” № 22;


- По телефона на номер 02/8106 955 или 02/9809 510;


- По факса на номер 02/8106 963;


- По електронната поща на адрес;


- Чрез интернет страницата на омбудсмана  - ТУК.

Разглеждането на жалби на граждани е освободено от такси.