Омбудсманът Мая Манолова: „Топлофикация“ е моят Хари Потър – прибира с магия парите на столичани

За две години 62 012 граждани получиха съдействие от институцията на обществения защитник

виж повече >

Как мога да се обърна към омбудсмана?

Жалбите и сигналите до омбудсмана са в напълно свободна форма, стига разбираемо да са изложени оплакванията и да са посочени правата, които са нарушени.

Гражданите могат да се обръщат към омбудсмана по следните начини:


- Лично, в неговата приемна в гр. София, ул. “Георг Вашингтон” № 22;


- По пощата на адрес София 1000, ул. “Дж.Вашингтон” № 22;


- По телефона на номер 02/8106 955 или 02/9809 510;


- По факса на номер 02/8106 963;


- По електронната поща на адрес;


- Чрез интернет страницата на омбудсмана  - ТУК.

Разглеждането на жалби на граждани е освободено от такси.