Омбудсман на Република България - Вътрешни правила за поддържане профила на купувача в институцията на омбудсмана на Република България

Омбудсманът Мая Манолова с гореща телефонна линия за потърпевшите от фалита на ЗК „Олимпик“

Омбудсманът Мая Манолова изпрати препоръка до Комисията за финансов надзор /КНФ/ и Главна дирекция „Национална полиция“ /ГДНП/ към МВР да предприемат незабавни действия по казуса на близо 250 000 български граждани, чиито автомобили остават без задължителната застраховка „Гражданска отговорност“, заради фалита на кипърската застрахователна компания „Олимпик“.

виж повече >

Профил на купувача

[1] 2
Добави във Facebook

Вътрешни правила за поддържане профила на купувача в институцията на омбудсмана на Република България

Документи: