Омбудсман на Република България - Достъп до информация

Омбудсманът Мая Манолова с гореща телефонна линия за потърпевшите от фалита на ЗК „Олимпик“

Омбудсманът Мая Манолова изпрати препоръка до Комисията за финансов надзор /КНФ/ и Главна дирекция „Национална полиция“ /ГДНП/ към МВР да предприемат незабавни действия по казуса на близо 250 000 български граждани, чиито автомобили остават без задължителната застраховка „Гражданска отговорност“, заради фалита на кипърската застрахователна компания „Олимпик“.

виж повече >

Публикации

[1] 2
Добави във Facebook

Достъп до информация



Ред за предоставяне на достъп:

Отдел „ Приемна и деловодство“ в институцията на омбудсмана е административното звено, което отговаря за приемането на заявления за достъп до обществена информация, както и за връчване на информацията по издадено от омбудсмана решение по конкретно заявление.


Заявленията за достъп до обществена информация се подават както следва: на място в отдел „Приемна и деловодство“ всеки работен ден от 09:00 до 17:00 часа на адрес: гр. София, ул. „Джордж Вашингтон“ 22, по пощата или по електронен път на адрес:  priemna@ombudsman.bg

На основание чл. 7, ал. 3 т Правилника за организацията и дейността на омбудсмана „ лицата, които са се обърнали със жалби и сигнали до омбудсмана, имат право на достъп до кореспонденцията между омбудсмана и други органи или лица във връзка с техните жалби и сигнали по реда на Закона за достъп до обществена информация

Документи: