Омбудсманът Диана Ковачева към КЕВР: Не повишавайте цените на водата в осемте области

„Подкрепям исканията на стотиците граждани за справедливи, икономически обосновани цени на ВиК услугите, отговарящи на качеството за тяхното предоставяне.“ Това заяви омбудсманът Диана Ковачева при днешното си участие в онлайн заседанието на Комисията за енергийно и водно регулиране, на което бе обсъден проектът на решение за изменение на одобренит

виж повече >

Как мога да се обърна към омбудсмана?

Жалбите и сигналите до омбудсмана са в напълно свободна форма, стига разбираемо да са изложени оплакванията и да са посочени правата, които са нарушени.

Гражданите могат да се обръщат към омбудсмана по следните начини:


- Лично, в неговата приемна в гр. София, ул. “Георг Вашингтон” № 22;


- По пощата на адрес: София 1000, ул. “Георг Вашингтон” № 22;


- По телефона на номер: 02/8106 955 или 02/9809 510;


- По факса на номер: 02/8106 963;


- По електронната поща на адрес: priemna@ombudsman.bg


- Чрез интернет страницата на омбудсмана  - ТУК.

Разглеждането на жалби на граждани е освободено от такси.