След три препоръки на омбудсмана гражданите на Перник ще бъдат компенсирани заради липсата на парно и топла вода

След три настойчиви препоръки на омбудсмана Диана Ковачева до Комисията за енергийно и водно регулиране (КЕВР), гражданите на Перник най-сетне ще бъдат компенсирани заради честите аварийни прекъсвания на топлоснабдяването и влошеното качество на топлоснабдителните услуги. Авариите оставиха хората без парно и топла вода в редица райони на града през

виж повече >

Как мога да се обърна към омбудсмана?

Жалбите и сигналите до омбудсмана са в напълно свободна форма, стига разбираемо да са изложени оплакванията и да са посочени правата, които са нарушени.

Гражданите могат да се обръщат към омбудсмана по следните начини:


- Лично, в неговата приемна в гр. София, ул. “Георг Вашингтон” № 22;


- По пощата на адрес: София 1000, ул. “Георг Вашингтон” № 22;


- По телефона на номер: 02/8106 955 или 02/9809 510;


- По факса на номер: 02/8106 963;


- По електронната поща на адрес: priemna@ombudsman.bg


- Чрез интернет страницата на омбудсмана  - ТУК.

Разглеждането на жалби на граждани е освободено от такси.