Омбудсман на Република България
Подай сигнал
Подай сигнал
  • Какво прави омбудсманът
    • Доклади
  • Твоите права като дете
  • Механизми за закрила правата на детето
  1. Начало
  2. Предишни проекти на Омбудсмана
  3. ПРОЕКТ "ЕЛЕКТРОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ РАБОТАТА НА АДМИСТРАЦИЯТА НА ОМБУДСМАНА"

ПРОЕКТ "ЕЛЕКТРОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ РАБОТАТА НА АДМИСТРАЦИЯТА НА ОМБУДСМАНА"

Оперативна програма  „Добро управление“ 2014 г. - 2020 г. 

Приоритетна ос №2 – „Ефективно и професионално управление в партньорство с гражданското общество и бизнеса“

ПРОЕКТ №  BG05SFOP001-2.001-0011

„ЕЛЕКТРОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ РАБОТАТА НА АДМИНИСТРАЦИЯТА НА ОМБУДСМАНА“

Основната цел на проекта е разработване на технологична система заанализиране на предложения и сигнали на гражданите и за контролна предприетите действия

Проектът си поставя следните специфични цели:

  1. Подобрена работа по отношение на постъпилите предложения и сигнали от гражданите, чрез подобряване на институционалната структура и повишаване на ефективността на работата на администрацията на омбудсмана на Р. България, т.е. трансформиране на администрацията в цифрова администрация посредством интеграция на информационните процеси, което отговаря напълно на Стратегическа цел 2 на Стратегията за електронно управление в Република България 2014-2020;
     
  2. Подобряване на достъпа на гражданите до инструменти за диалог с държавната администрация,  чрез разработване на информационна система, което ще доведе до предоставяне на качествени, ефективни и леснодостъпни електронни услуги за гражданите и бизнеса, което съответства напълно на Стратегическа цел 1 на Стратегията 

 

Обща стойност на проекта  549 936,80 лв. – 100% БФП

Съфинансиран от ЕСФ 467 446,28 лв. 

Национално финансиране 82 490,52 лв.

Начална дата 01.10.2018 г.

Крайна дата 31.12.2019 г.

Бенифициент Омбудсман на Република България


Институцията на Омбудсмана стартира проект „Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана“ по ОП „Добро управление“ 2014-2020 г.


Институцията на Омбудсмана стартира проект „Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана“, финансиран с европейски средства по Оперативна програма  „Добро управление“ 2014-2020 г. Той се изпълнява с договор № BG05SFOP001-2.001-0011-С01 за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ на обща стойност 549 936,80 лв. по Приоритетна ос №2 – „Ефективно и професионално управление в партньорство с гражданското общество в бизнеса“.

  • Представяне на проекта
  • Отваряне на плакат


РЕЗУЛТАТИ ОТ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПРОЕКТА:

  • Доклад-анализ за систематизиране на нормативната рамка, засягаща дейността на омбудсмана и съществуващите системи за предложения и сигнали на гражданите и за контрол на предприетите действия в администрацията
  • ФУНКЦИОНАЛЕН АНАЛИЗ с предмет: „Преглед на работните процеси и процедури на администрацията на Омбудсмана“

 

Видеоклип за популяризиране на проекта тук: https://www.youtube.com/watch?v=3Nv_IcU41Zc

ПРИЕМНА НА ОМБУДСМАНА
  • адрес: София 1202,
    ул. Георг Вашингтон № 22
  • телефон: 02/81-06-955; факс: 02/81-06-963
  • e-mail: priemna@ombudsman.bg
ПРЕСЦЕНТЪР НА ОМБУДСМАНА
  • телефон: 02/8106 913
  • e-mail: press@ombudsman.bg
Последвайте ни
Интернет порталът е изграден по Проект № BG05SFOP001-2.001-0011 "Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана", осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Добро управление", съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейски социален фонд.
© 2025 Омбудсман на Република България