Основна версия на сайта
- A A +
English
Омбудсман на Република България
  • За Омбудсмана
    • Омбудсман на Република България
    • Нормативна уредба
      • Конституция на Република България
      • Закон за омбудсмана
      • Защита на личните данни
      • Конвенция за защита на правата на човека и основните свободи
      • Правилник за организацията и дейността на омбудсмана
    • Роля и стратегия
    • Доклади на омбудсмана
    • Гражданите за омбудсмана
    • Онлайн жалба
    • Сътрудничество с ОГО и академичната общност
  • Администрация
    • Структура и организация
    • Кариери
    • Профил на купувача
    • История на институцията
    • Архив
    • Контакти
    • Често задавани въпроси
    • Конфиденциалност
    • Достъп до информация по ЗДОИ
    • Финансови документи
      • ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПЛАЩАНИЯТА
  • Дейности
    • Законодателни инициативи
    • Становища и препоръки
    • Приемна на омбудсмана
    • Международна дейност
    • Съвет за наблюдение по Закона за хората с увреждания
      • Протоколи от заседания
    • Публикации
    • Регистри
      • Публичен регистър на жалби
      • Публичен регистър на проверки по НПМ
      • Публичен регистър на проверки по собствена инициатива
    • Искания до Конституционния съд, ВКС и ВАС
    • Актуално
    • Кампании
    • Защита на лицата, подаващи сигнали по реда на ЗЗЛПСПОИН
      • Подай жалба за липса на защита по ЗЗЛПСПОИН
      • Доклади от одити
    • Сигнали за нарушения
  • Национален превантивен механизъм
    • Подай жалба
    • Нормативна уредба
    • Доклади от проверки
    • Годишни доклади за дейността на омбудсмана като национален превантивен механизъм
  • Права на човека
    • Международни инструменти за правата на човека
      • ООН
      • Европейски съюз
      • Съвет на Европа
    • Право на добро управление и добра администрация
    • Права на хората с увреждания
    • Социални права
    • Трудови права
    • Пенсионни права
    • Право на образование
    • Право на здравеопазване
    • Права на потребителите
    • Право на благоприятна околна среда
    • Право на собственост
    • Защита в изпълнителното производство
    • Защита от фирми за бързи кредити
    • Права на лицата в институции
    • Права на жените, защита от дискриминация и език на омразата
  • Проекти
    • Предишни проекти на Омбудсмана
      • ПРОЕКТ „УКРЕПВАНЕ НА КАПАЦИТЕТА НА ОМБУДСМАНА НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ ЗА НЕЗАВИСИМ МОНИТОРИНГ И ПОПУЛЯРИЗИРАНЕ ПРАВАТА НА ДЕЦАТА“
      • ПРОЕКТ "ЕЛЕКТРОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ РАБОТАТА НА АДМИСТРАЦИЯТА НА ОМБУДСМАНА"
    • Наблюдение на основните права
      • Библиотека на основните права
  • Новини
  • Събития
Подай жалба онлайн
Ако Вашите права са нарушени, ползвайте електронната форма за подаване на жалба
Аз съм дете!
Ако правата ти като дете са нарушени, кликни тук и попълни електронното писмо до омбудсмана
  1. Начало
  2. Новини

Новини

Гиньо Ганев и директорът на Топлофикация – София обсъдиха Становището на омбудсмана по направените проверки на топлофикационните дружества и фирмите за топлинно счетоводство

петък, 18.07.2008
[justify]Националният омбудсман и директорът на „Топлофикация София” АД Петко Милевски обсъдиха резултатите от проверките по конкретни сигнали за нарушения в дейността на топлофикационните дружества и фирмите за топлинно счетоводство, представени в Становището на омбудсмана.[/justify]

11 юли 2008г.

Националният омбудсман и директорът на „Топлофикация София” АД Петко Милевски обсъдиха резултатите от проверките по конкретни сигнали за нарушения в дейността на топлофикационните дружества и фирмите за топлинно счетоводство, представени в Становището на омбудсмана.

Г-н Милевски сподели своята загриженост от направените констатации, но подчерта, че възприема препоръките на омбудсмана като механизъм за по-ефективната защита на правата на потребителите. Той информира Гиньо Ганев за предприетите вече стъпки от дружеството в тази посока – издадени са първите печатни информационни материали на „Топлофикация София”, работи се активно и за създаването на система за стимулиране на коректните потребители.

В Краткосрочната програма за стабилизиране на „Топлофикация София” АД и преодоляване кризата на доверието сред клиентите са набелязани и други конкретни стъпки за изпълнението на препоръките на омбудсмана - осъществяване на постоянен контрол върху работата на фирмите за дялово разпределение, въвеждане на нов образец на фактура с всички необходими данни за консумираната енергия, избор на индивидуален подход за разсрочване на задълженията и т.н.

Омбудсманът изрази съгласие с предприетите действия от страна на ръководството на „Топлофикация София” АД и воля да продължи с активния граждански контрол за изпълнението на препоръките към топлофикационни дружества и фирмите за топлинно счетоводство.

ПРИЕМНА НА ОМБУДСМАНА
  • адрес: София 1202,
    ул. Георг Вашингтон № 22
  • телефон: 02/81-06-955; факс: 02/81-06-963
  • e-mail: priemna@ombudsman.bg
ПРЕСЦЕНТЪР НА ОМБУДСМАНА
  • телефон: 02/8106 913
  • e-mail: press@ombudsman.bg
Последвайте ни
Интернет порталът е изграден по Проект № BG05SFOP001-2.001-0011 "Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана", осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Добро управление", съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейски социален фонд.
© 2025 Омбудсман на Република България