Основна версия на сайта
- A A +
English
Омбудсман на Република България
  • За Омбудсмана
    • Омбудсман на Република България
    • Нормативна уредба
      • Конституция на Република България
      • Закон за омбудсмана
      • Защита на личните данни
      • Конвенция за защита на правата на човека и основните свободи
      • Правилник за организацията и дейността на омбудсмана
    • Роля и стратегия
    • Доклади на омбудсмана
    • Гражданите за омбудсмана
    • Онлайн жалба
  • Администрация
    • Структура и организация
    • Кариери
    • Профил на купувача
    • История на институцията
    • Архив
    • Контакти
    • Често задавани въпроси
    • Конфиденциалност
    • Достъп до информация
    • Финансови документи
      • ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПЛАЩАНИЯТА
  • Дейности
    • Законодателни инициативи
    • Становища и препоръки
    • Приемна на омбудсмана
    • Международна дейност
    • Съвет за наблюдение по Закона за хората с увреждания
      • Протоколи от заседания
    • Публикации
    • Регистри
      • Публичен регистър на жалби
      • Публичен регистър на проверки по НПМ
      • Публичен регистър на проверки по собствена инициатива
    • Искания до Конституционния съд, ВКС и ВАС
    • Актуално
    • Кампании
    • Защита на лицата, подаващи сигнали по реда на ЗЗЛПСПОИН
      • Подай жалба ЗСЛ
      • Доклади от одити
    • Сигнали за нарушения
  • Национален превантивен механизъм
    • Подай жалба
    • Нормативна уредба
    • Доклади от проверки
    • Годишни доклади за дейността на омбудсмана като национален превантивен механизъм
  • Права на човека
    • Право на добро управление и добра администрация
    • Права на хората с увреждания
    • Социални права
    • Трудови права
    • Пенсионни права
    • Право на образование
    • Право на здравеопазване
    • Права на потребителите
    • Право на благоприятна околна среда
    • Право на собственост
    • Защита в изпълнителното производство
    • Защита от фирми за бързи кредити
    • Права на лицата в институции
    • Защита от дискриминация и от език на омразата
  • Проекти
    • Предишни проекти на Омбудсмана
      • ПРОЕКТ „УКРЕПВАНЕ НА КАПАЦИТЕТА НА ОМБУДСМАНА НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ ЗА НЕЗАВИСИМ МОНИТОРИНГ И ПОПУЛЯРИЗИРАНЕ ПРАВАТА НА ДЕЦАТА“
      • ПРОЕКТ "ЕЛЕКТРОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ РАБОТАТА НА АДМИСТРАЦИЯТА НА ОМБУДСМАНА"
    • Наблюдение на основните права
      • Библиотека на основните права
  • Новини
Подай жалба онлайн
Ако Вашите права са нарушени, ползвайте електронната форма за подаване на жалба
Аз съм дете!
Ако правата ти като дете са нарушени, кликни тук и попълни електронното писмо до омбудсмана
  1. Начало
  2. Новини

Новини

Нова електронна система осигурява по-бърза връзка на гражданите с омбудсмана

четвъртък, 04.08.2022
По-бърз достъп на гражданите и по-ефективно подаване на жалби и сигнали до институцията на омбудсмана, както и информация за тяхното движение и обработка, осигурява новата електронна система, която вече работи от началото на м. август.

4 август 2022 г.

По-бърз достъп на гражданите и по-ефективно подаване на жалби и сигнали до институцията на омбудсмана, както и информация за тяхното движение и обработка, осигурява новата електронна система, която вече работи от началото на м. август.

С мобилно приложение „Подай жалба онлайн“ институцията гарантира по-бързи, по-ефективни и по-достъпни услуги за хората. На новия интернет портал (страница) дори и децата ще могат лесно да се ориентират с бутона „Аз съм дете“, къде да подадат своя сигнал, ако се чувстват застрашени или са нарушени правата им.

Новата услуга е изработена по проект „Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана“, финансиран с европейски средства по Оперативна програма  „Добро управление“ 2014-2020 г. и съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

Системата предоставя редица дейности, които модернизират работата на администрацията на омбудсмана и улеснят достъпа на гражданите чрез дигитализиране на процеса по подаване и разглеждане на сигналите им от националния обществен защитник. Така се ускорява комуникацията с държавната администрация и напълно се цифровизира и документооборота. Експертите в реално време получават, подадения сигнал и могат своевременно да започнат проверка по конкретния случай.

От дни екипи на омбудсмана Диана Ковачева организират поредица от информационни срещи в страната с граждани и гражданските организации, в рамките, на които представят възможностите и предимствата на новата система.

ПРИЕМНА НА ОМБУДСМАНА
  • адрес: София 1202,
    ул. Георг Вашингтон № 22
  • телефон: 02/81-06-955; факс: 02/81-06-963
  • e-mail: priemna@ombudsman.bg
ПРЕСЦЕНТЪР НА ОМБУДСМАНА
  • телефон: 02/8106 913
  • e-mail: press@ombudsman.bg
Последвайте ни
Интернет порталът е изграден по Проект № BG05SFOP001-2.001-0011 "Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана", осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Добро управление", съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейски социален фонд.
© 2025 Омбудсман на Република България