Нови телефонни линии и пряка връзка с експерти при Омбудсмана
понеделник, 09.03.2020
Със заповед на омбудсмана Диана Ковачева от днес - 9 март 2020 г., ще бъдат разкрити допълнителни телефонни линии за предоставяне на консултации на гражданите от експерти на институцията.
9 март 2020 г.
Със заповед на омбудсмана Диана Ковачева от днес - 9 март 2020 г., ще бъдат разкрити допълнителни телефонни линии за предоставяне на консултации на гражданите от експерти на институцията:
Отдел "Международни стандарти и нормативна уредба" - 02/ 92-67-976
Отдел "Право на собственост" - 02/ 81-06-920
Отдел "Социални права, образование, здравеопазване и околна среда" - 02/ 81-06-934
Отдел "Права на потребители на административни и обществени услуги" - 02/ 81-06-948
Отдел "Права на хората с увреждания и дискриминация" - 02/ 81-06-926
Дирекция "Права на детето" - 02/ 81-06-944
Дирекция "Национален превантивен механизъм" - 02/ 81-06-942
Устни жалби и сигнали ще се приемат на пет телефонни линии: 02/ 81-06-955; 02/ 92-67-987; 02/ 92-67-949; 02/ 92-67-971; 02/ 92-67-989.
Заради коронавируса и усложнената грипна обстановка в страната, временно ще бъде ограничен приемът на граждани в Постоянната приемна на омбудсмана - гр. София, ул. „Георг Вашингтон“ № 22.
Писмени жалби и сигнали до омбудсмана ще продължават да се подават на хартиен носител – лично на служител, с писмо, по електронната поща: priemna@ombudsman.bg и на уеб сайта: www.ombudsman.bg