Версия за хора с намалено зрение
- A A +
English
Омбудсман на Република България
Подай жалба онлайн Аз съм дете!
  • За Омбудсмана
    • Омбудсман на Република България
    • Нормативна уредба
      • Конституция на Република България
      • Закон за омбудсмана
      • Защита на личните данни
      • Конвенция за защита на правата на човека и основните свободи
      • Правилник за организацията и дейността на омбудсмана
    • Роля и стратегия
    • Доклади на омбудсмана
    • Гражданите за омбудсмана
    • Онлайн жалба
    • Сътрудничество с ОГО и академичната общност
  • Администрация
    • Структура и организация
    • Кариери
    • Профил на купувача
    • История на институцията
    • Архив
    • Контакти
    • Често задавани въпроси
    • Конфиденциалност
    • Достъп до информация по ЗДОИ
    • Финансови документи
      • ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПЛАЩАНИЯТА
  • Дейности
    • Законодателни инициативи
    • Становища и препоръки
    • Приемна на омбудсмана
    • Международна дейност
    • Съвет за наблюдение по Закона за хората с увреждания
      • Протоколи от заседания
    • Публикации
    • Регистри
      • Публичен регистър на жалби
      • Публичен регистър на проверки по НПМ
      • Публичен регистър на проверки по собствена инициатива
    • Искания до Конституционния съд, ВКС и ВАС
    • Актуално
    • Кампании
    • Защита на лицата, подаващи сигнали по реда на ЗЗЛПСПОИН
      • Подай жалба за липса на защита по ЗЗЛПСПОИН
      • Доклади от одити
    • Сигнали за нарушения
  • Национален превантивен механизъм
    • Подай жалба
    • Нормативна уредба
    • Доклади от проверки
    • Годишни доклади за дейността на омбудсмана като национален превантивен механизъм
  • Права на човека
    • Международни инструменти за правата на човека
      • ООН
      • Европейски съюз
      • Съвет на Европа
    • Право на добро управление и добра администрация
    • Права на хората с увреждания
    • Социални права
    • Трудови права
    • Пенсионни права
    • Право на образование
    • Право на здравеопазване
    • Права на потребителите
    • Право на благоприятна околна среда
    • Право на собственост
    • Защита в изпълнителното производство
    • Защита от фирми за бързи кредити
    • Права на лицата в институции
    • Права на жените, защита от дискриминация и език на омразата
  • Проекти
    • Предишни проекти на Омбудсмана
      • ПРОЕКТ „УКРЕПВАНЕ НА КАПАЦИТЕТА НА ОМБУДСМАНА НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ ЗА НЕЗАВИСИМ МОНИТОРИНГ И ПОПУЛЯРИЗИРАНЕ ПРАВАТА НА ДЕЦАТА“
      • ПРОЕКТ "ЕЛЕКТРОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ РАБОТАТА НА АДМИСТРАЦИЯТА НА ОМБУДСМАНА"
    • Наблюдение на основните права
      • Библиотека на основните права
  • Новини
  • Събития
Подай жалба онлайн
Ако Вашите права са нарушени, ползвайте електронната форма за подаване на жалба
Аз съм дете!
Ако правата ти като дете са нарушени, кликни тук и попълни електронното писмо до омбудсмана
  1. Начало
  2. Новини

Новини

Заради коронавируса: Омбудсманът пуска и мобилните телефони на служителите за връзка с институцията

сряда, 18.03.2020
Във връзка с въведените извънредни мерки заради коронавирус, институцията на омбудсмана няма да прекъсва приема на жалби и сигнали и ще продължи активната работа в защита на правата и интересите на гражданите.

19 март 2020 г.

     Във връзка с въведените извънредни мерки заради коронавирус, институцията на омбудсмана няма да прекъсва приема на жалби и сигнали и ще продължи активната работа в защита на правата и интересите на гражданите. 

     В условията на извънредно положение, омбудсманът запазва основните възможности за връзка с институцията, като за още по-голяма оперативност  предоставя и мобилните номера на експертите от институцията, кабинета на омбудсмана, началника на кабинета, главния секретар и пресцентъра.

Отдел „Право на собственост“ – 0895 66 35 68; 0895 66 35 52; 0895 56 19 45; 0895 66 35 64

Отдел „Трудови и социални права, образование, здравеопазване и околна среда“ – 0878 20 45 02; 0895 56 19 39; 0895 56 19 34; 0892 61 68 85; 0886 86 28 83

Отдел „Права на потребители на административни и обществени услуги“ – 0894 77 78 72, 0895 56 18 85; 0895 66 35 53; 0895 56 19 35; 0895 66 35 54;   0895 56 19 44; 0899 90 62 68

Отдел „Права на хората с увреждания и дискриминация“ – 0895 66 35 66; 0895 56 19 36

Дирекция „Права на детето“ – 0895 66 35 57; 0895 66 35 65

            Дирекция „Национален превантивен механизъм“ – 0895 56 19 42; 0895 56 19 33; 0894 77 78 70; 0895 56 19 32; 0894 77 78 71

Отдел „Международни стандарти и нормативна уредба“ – 0895 56 19 41; 0878 50 21 15; 0895 66 35 59; 0877 86 85 58

За контакт с кабинета на омбудсмана  – 0898 24 07 09

За контакт с началника на кабинета на омбудсмана – 0878 95 35 00

За контакт с главния секретар – 0895 52 84 33

За контакт с пресцентъра – 0887 75 01 21;  0896 76 00 07

Гражданите, както и досега, могат да отправят своите въпроси в обичайното работно време – 9:00 – 17:30 ч.

В сила остават и останалите възможности за връзка с институцията чрез подаване на писмени жалби и сигнали:

1)    По пощата на адрес: София 1202, ул. „Георг Вашингтон“ № 22

2)    Лично в кутия за жалби на адреса на институцията

3)    По електронна поща на адрес: priemna@ombudsman.bg

4)    На уеб сайта на институцията: www.ombudsman.bg

Гражданите се уведомяват служебно за входящия номер на постъпилите сигнали и жалби на предоставените от тях контакти за обратна връзка.

Устни жалби и сигнали се подават на телефон 02/81 06 955 всеки работен ден в интервала 9:00 – 17:00 ч.

Консултации, информация и справки за вече подадени жалби и други въпроси се предоставя всеки работен ден в интервала 9:00 – 17:00 ч. на следните телефони:

Отдел „Приемна и деловодство“ – 0895 56 19 43; 0898 44 82 92; 0878 50 93 30; 0895 66 35 62; 0895 56 18 84; 0878 50 94 12; 0878 50 97 89; 0896 52 39 04; 0898 44 82 92; 0897 87 34 45